Translate

fredag 8 september 2017

Scrap Our Stash Challenge

En layout idag, får skifta lite mellan det och kort. Den är till Scrap Our Stash och deras första utmaning denna månaden. Som alltid är det en bingobricka eller vad det kallas.


Jag valde den understa vågräta raden, 
Pil 
Papper med trämönster 
Cirkel


Jag har använt papper från Echo Parks serie Summer Fun. Ytterligare en cut file i form av en cirkel som jag fått av vännen Anna, jag är så glad för dom, de går liksom inte att köpa. Foto på mig och dotter Mia.

9 kommentarer:

  1. Hello there! What a beautiful layout. Love the details and great stash use. Thanks for your entry in our challenge at Scrap Our Stash! Happy Scrapping!

    SvaraRadera
  2. En till helt underbar LO!! Älskar allt♥️ Och extra roligt att dom kommer till användning dom utskurna grejerna!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
  3. Beautiful page!Love the colors and scattered embellishments!Thank you for joining us at Scrap Our Stash❤

    SvaraRadera
  4. Simply adorable! Love your circle full of colors! Thanks for playing along with us at Scrap Our Stash Challenge!

    SvaraRadera
  5. That's very cool! The cut file works great here and the lovely bright colours are complimented by the woodgrain paper so well :) Thanks for playing along with us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  6. Wow, Christel!!! Underbar layout! Älskar den och de papper som dy har använt ( jag har också dessa). Din design är underbar! Tack för att du delar med dig till oss på Scrap Our Stash! Hugs Åsa

    SvaraRadera
  7. Great design! Love the die cut! and the Toucan is adorable!! Thanks for playing along with us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera