Translate

måndag 18 september 2017

Scraphuset

Denna månaden har Scraphuset en tävling med ordet "I backspegeln". Roligt och ger så många möjligheter att göra något av en tidigare händelse. Jag valde ett gammalt foto på mig och maken när vi seglade under våra första år tillsammans. Jag tror att året var 1984, möjligtvis 1985, men det kvittar. Bortsett från allra första året, 1983 då vi seglade en pytteliten båt som Harald ägde sedan tidigare så seglade vi sedan i en Maxi77 under 12 års tid. Många härliga minnen!


Vit CS med en utstansad bakgrund från vännen Anna och med mistfärger. Papper och dekorationer från Webster`s Page.

3 kommentarer:

  1. Åååhh!! Då härligt minne och en så snygg LO!!! Älskar siffrorna med årtalet 😍 Så mycket läckert här. Blir så glad igen att se hur du skapar med dom utskurna pappren !! Glädje!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, åh, jag gillar dom så mycket, blir extra roligt tycker jag. Kram

      Radera
  2. Så himla fin layout och jag håller med ovanstående, siffrorna är SÅ snygga och placeringen av dem är superläckert! Tack för att du är med och deltar i vår tävling på Scraphuset. Mvh Malin/DT

    SvaraRadera