Translate

söndag 24 september 2017

Söndag

En slödag, inte ens en promenad, det behövdes. Jag hade en träff med en grupp i Fotoklubben för att bedöma bilder för en fotoklubb. Det är alltid så bra att få vara med på det, lärorikt på något sätt.


Vi var hemma hos Conny som är tävlingsledare i vår klubb, en trevlig stund som vi avslutade med kaffe. Vi lyckades med uppdraget också. 


Jag cyklade vidare till Saluhallen för att kolla present utan resultat, vidare till outleten och där blev det bara några tröjor till mig själv.


Resten av dagen har jag packat lite i husbilen, dags att packa ner lite alltså. Vi har en liten paus innan Haralds nästa läkarbesök och bestämde oss för att köra en tur. Det blir norrut på västkusten eftersom jag ska till Bokmässan på torsdag. Så imorgon bär det iväg!

1 kommentar:

  1. Skönt med en slödag!! Vad härligt det låter att nu bär det iväg!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera