Translate

fredag 15 september 2017

Vilodag

Idag har jag tagit en riktig vilodag, tog en promenad imorse, men den blev inte lång.  Jag vände när jag blev illamående och kallsvettig, men ikväll känner jag mig mycket bättre. Skönt.


Jag tycker att det känns riktigt sorgligt, sommaren är slut och jag har inte varit på stranden alls. Inte badat med småbarnen i familjen en enda gång, vad tråkigt att jag inte har gjort det. Nu börjar stranden se ut som den kommer att göra hela vintern, tång och sjöfågel.





Vilat som sagt och fått undan lite, gjort lite beställningar och scrappat.

2 kommentarer:

  1. Fy så du skräms!! Men det var nog ont i halsen och förkylningen som gjorde dig påmind! Du ska inte ut och gå när du är krasslig♥️ KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag vet, bara vila och det har jag ju (nästan) gjort! Kram

      Radera